tired :'(

wuuu , wuuu . nak cite ni . keh2 .akhir2 skola ni jdual memang pdat gila . hari ni bru sempat update . hari jumaat hari tu ada mssd untuk bdk2 form 3 and adik2 drjh enam . almaklumlah kiteorg da tkyah blaja kn ? hahaha so secara rasmi aku terlibat lah kn ? as usual lah acara aku konfem la lompat tinggi . dala training sehari je . tragis gila -,- nak taknak kena le buat betul2 . okey segan gila dpt no3. haha gelakk je lebihh dgn budak dato'. thanks to cikgu ida sebab blanja kitaorg KFC . sygg cikgu muah muah . *gedikk ah . hihi . aku tk twu lah kn masa aku tgah lawan diorg ngumpat aku ke tk ._. ngumpat lee aku redha . hahaha . okay untuk sk perempuan SAB no.1 weheee ;D sebab semua yg amek acara semua dpt medal tp sorg je tk dpt dan yang pasti budak tu bukan aku . hahaha okay stop cite pasal ni . semalam pg jb . penatt ;( dr pkul 8 kott kt jb . best gila spent time dgn kazen .nk pecah perutt aku . haih lg2 dgn kak ika uh , *_. malas aku nk lyan die -.- . smpai rumah pkul 8malam , sumpah tak sedar pape . huh bgun pg dala awal . nasib badan , eih goodluck untuk candidates SPM batch 94 2011 . iloveyou muah muahhh *_* k gtg bai bai
don't judge a book by it's cover ♥

0 coments:

Post a Comment