hay !

assalamualaikum , hey! once again i fall for you ! okay aku setia menunggu org yang sudah tentu bukan milik aku , tak bermaksud aku ni bodoh . cuma ini lah yang dinamakan pengorbanan ;) betul tak ? sebb aku yakin allah mengurniakan setiap hambaNYA pasangan yang sesuai , jadi aku tak payah takut jika bergelar : SINGLE :) cuma aku tak nak dia bg harapan dekat aku kalau niat hanya untuk suka-suka , it's not funny . tapi itu menyakitkn hati orang . faham tak ? ni la org kata bila ada depan mata x dihargai , dah menyesal baru nak cari ;] bukan nak paksa , tp cubalah faham . klw kita berada dkt tmpt org tu bru kita faham ape rasa hati dia . bukan ke kita nak benda yg sama ? to loved and be loved . ouh whatever and i'm not done for it . goodluck bro !  still searching for the good one ! k boi 
don't judge a book by it's cover ♥

0 coments:

Post a Comment